Mediabrands lanceert label Reprise Media

25-11-2011 (08:32) - Bureaus

Mediabrands Netherlands – de holding company voor de bureaus Universal Media (UM), Initiative, BrandConnection en digilogue – zet een volgende stap in de groeiende markt voor search advertising, affiliate marketing en social ads. Om alle klanten van haar bureaus optimaal te servicen, zal alle kennis op dit gebied gebundeld worden in één nieuwe entiteit, gespecialiseerd in Performance Marketing. Op woensdag 23 november introduceert Mediabrands Netherlands hiervoor het nieuwe label Reprise Media.  

Reprise Media is daarmee in Nederland de eerste business entiteit binnen de ‘MAP’ structuur waarmee IPG Mediabrands haar klanten op digitaal vlak gaat bedienen. Binnen deze structuur worden geïntegreerde specialistische marketing oplossingen aangeboden die de belangrijkste online middelen in zich hebben. Alle digitale diensten binnen deze structuur én de daaruit voortvloeiende data zullen beschikbaar zijn binnen een geïntegreerd platform: Mediabrands Audience Platform (MAP).  

Reprise Media is in 2003 opgericht in de Verenigde Staten en bedient klanten als Microsoft, Home Depot en Hyundai. Jaren voordat Yahoo, Facebook en Twitter bestonden, richtte Reprise Media zich al op marketing via het online kanaal. Daarbij lag én ligt de focus op het toepassen van technologie om merken te helpen hun businessdoelstellingen te realiseren, met een hoofdrol voor ROI. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch