MediaMonks breidt in een flash uit
08-09-2008 (10:19) - Bureaus
MediaMonks lanceert met MediaMonks FLASH een nieuwe businessunit die zich 100 procent richt op Flash producties voor adverteerders, reclamebureaus en online agencies. De unit is twintig man sterk en herbergt daarmee de grootste verzameling specialisten op het gebied van Flash-technologie in Nederland. ‘Als MediaMonks werken wij al jaren voor de bekendere online agencies en reclamebureaus van Nederland, maar hebben dit nooit duidelijk naar buiten gebracht. We bouwen onder andere grote (inter)nationale flash websites en applicaties. Alleen doen we dit werk veelal anoniem’, aldus Victor Knaap, directeur MediaMonks.Knaap: ‘Met het recentelijk wegvallen van het merk FlashFabriek (opgegaan in LBi Lost Boys) verdwijnt in de markt een belangrijke speler. Ik kan best vertellen dat wij een beetje jaloers waren op hun heldere propositie. Met ons dedicated team spelen we dezelfde rol in de markt, maar zijn we nog relatief onbekend. De afgelopen jaren hebben we gebouwd aan een goed opgeleid team en de diverse Flash-disciplines bijeengebracht, in de wandelgangen onze flashvloer genoemd wordt. Aangezien vorige week twee van onze medewerkers uitgeroepen zijn tot beste Adobe Air-developers van de Benelux, leek het ons nu de tijd om meer zichtbaar aanwezig te zijn.’ MediaMonks Flash is de grootste Flash-unit van Nederland, en verzorgt design en techniek in Flash en andere gerelateerde technieken als Flex, Air, Papervision en FlashMedia Server.