MediaMonks geeft BCC high service

25-08-2008 (09:53) - Bureaus

Bezoekers van de BCC website kunnen sinds kort online product adviezen bekijken via een interactieve producttour. Steeds meer mensen oriënteren zich via internet, voordat ze een elektronisch product kopen. Wat vaak ontbreekt, is een gedegen professioneel advies dat past bij de persoonlijke wensen van de consument. Het concept, design, animatie en techniek voor deze producttours zijn ontwikkeld door interactief marketingbureau MediaMonks. ‘BCC staat voor: Everyday Low Pricing, Everyday High Service. Die vertrouwde high service voeren we nu ook online door via onze interactieve producttours’, aldus Mabelie Samuels, internetmarketeer bij BCC. Door middel van de interactieve tours kunnen consumenten zich online oriënteren, krijgen ze een gedegen advies en kunnen ze de producten direct online bestellen. Naast een heldere uitleg bevatten ze ook nog eens handige aankooptips en advies met betrekking tot het energieverbruik. Geheel in het teken van BCC - energiebewust genieten.

Media

Marketing

Economisch