Met Saatchi veilig op straat
27-09-2007 (10:40) - Bureaus
Na een oriëntatieronde langs verschillende bureaus heeft Veilig Verkeer Nederland haar communicatiebelangen ondergebracht bij Saatchi & Saatchi. De samenwerking is inmiddels gestart met een merkvisie-workshop. Een overkoepelende strategie en hiervan afgeleide concepten rond diverse thema’s en activiteiten zijn in de maak. Veilig Verkeer Nederland wil een nog breder publiek actiever betrekken bij haar strijd voor ieders recht om veilig ‘de straat’ op te kunnen.meer over Saatchi:
12-09-2007 - Volle bak voor Saatchi’s Talent Tribe
04-09-2007 - Saatchi in kwaad daglicht
23-08-2007 - JCDecaux en Saatchi doen Staatsloterij
04-07-2007 - Saatchi: Carlo Sanchez 1ste creatief wereldwijd
28-06-2007 - Saatchi veilt Cannes Leeuw
21-06-2007 - Nederlands Zilver en Brons in Cannes
20-06-2007 - Zilveren Leeuw voor Saatchi&Saatchi
18-06-2007 - Saatchi Can(nes) acht keer winnen
25-04-2007 - Saatchi creëert bijzondere campagne
20-03-2007 - Saatchi, JWT en Lowe winnaars Lynx
18-12-2006 - TBWA vecht oorlog uit met Saatchi
03-11-2006 - Saatchi laat T-Mobile tijd vergeten