Ministerie van EZ schakelt Boondoggle in

27-11-2007 (10:28) - Bureaus

Het Ministerie van Economische Zaken heeft het Amsterdamse reclamebureau Boondoggle de opdracht gegeven om een campagne te ontwikkelen over de dilemma’s en uitdagingen voor de overheid bij de groei van het publieke digitale domein. Doelstelling van de campagne is het creëren van een maatschappelijke discussie rond overheidsregulering van het internet als vitale infrastructuur voor samenleving en economie. De campagne van Boondoggle zal voor beleidsmakers, bedrijven en burgers de digitale issues inzichtelijk maken en vervolgens aansporen en faciliteren om daarover te discussiëren. Managing director van Boondoggle, Tom De Bruyne: ‘Deze campagne past perfect bij Boondoggle. Niet alleen omdat we de mogelijkheid krijgen om onze online en offline campagne expertise breed in te zetten om gesprekken binnen en tussen doelgroepen op gang te brengen. Maar ook omdat het onderwerp ons zeer aanspreekt. Wij beschouwen het internet als ons belangrijkste domein en we zijn - samen met het Ministerie van EZ - erg benieuwd wat de uitkomsten zullen zijn van de discussies.’

Media

Marketing

Economisch