Mondiale make-over Mindshare

25-09-2008 (10:09) - Bureaus

Gisteren nam Mindshare het nieuwe logo wereldwijd in gebruik, als kick off van de nieuwe corporate identitiy. De nieuwe identiteit en het logo passen bij de nieuwe ambities van Mindshare. Het bureau is bezig met de herstructurering, die vanaf begin volgend jaar zal moeten resulteren in een nieuwe organisatie met een nieuwe werkwijze. Naast de vestiging in Amsterdam krijgt straks ook Rotterdam een Mindshare. Het nieuwe beeldmerk staat symbool voor de nieuwe structuur en ambitie van Mindshare. Twee cirkels komen samen in een nieuwe vorm, die het partnership met klanten, media owners en andere bureaus/partners reflecteert. De kleuren vloeien in elkaar over en dat symboliseert de creatieve flow in het bureau. De beweging symboliseert ook de integratie van specialisten en het ‘open source’-beleid ten aanzien van samenwerking met andere bureaus. Dat laatste is nodig om ‘platform neutral’ ideeën te kunnen ontwikkelen. Het beeldmerk moet ook Mindshare’s progressieve attitude voor nieuwe technologieën en de connectie met het medialandschap uitstralen. ‘Alles in beweging want de enige zekerheid in onze business is dat alles verandert.’

Media

Marketing

Economisch