Monks wint pitch voor  overkoepelende merkintroductie voor het interieurmer Zuiver

Monks wint pitch voor overkoepelende merkintroductie voor het interieurmer Zuiver

10-10-2024 (15:41) - Bureaus

Monks is benoemd tot vast bureau voor de nieuwe merkcampagne van Zuiver. Een marktleider in tijdloos en toegankelijk design en interieurontwerp.

Monks is verantwoordelijk voor de creatie en executie van de nieuwe 360 graden campagne, ‘Elevated Living’, die in oktober live gaat. De campagne bestaat uit OOH, print, social media, contentmarketing en instore activaties en moet de positionering van Zuiver in Nederland gaan versterken.

"De nieuwe samenwerking met Monks zijn we aangegaan voor onze nieuwe merkcampagne. Met ‘Elevated Living’, vertellen we een fris en innovatief verhaal waarin onze kernwaarden van tijdloos en toegankelijk design centraal komen te staan. De creatieve expertise van Monks en een gedeelde visie, maken hen de perfecte partner om ‘Elevated Living’ tot leven te brengen. In deze campagne worden niet alleen onze producten in het zonnetje gezet, maar laden we de emotional benefit voor ons publiek, op een creatieve manier. We zijn erg enthousiast over het resultaat en kijken uit naar de impact", zegt Maarten Dubbelman, Head of Marketing van Zuiver Interior Group.

Vanessa Hofland-Noordervliet, Managing Director van Monks Nederland: "Zuiver is een merk dat creativiteit, kwaliteit en innovatie belichaamt in de wereld van interieurontwerp. Wij helpen graag het merk Zuiver verder uit te bouwen en hun visie tot leven te brengen met deze dynamische campagne. Met ‘Elevated Living’ verbinden we ons op een nieuwe frisse manier aan hun doelgroep. Zuiver verkoopt niet alleen prachtige designstukken, maar geeft je ook het verheven gevoel als je jezelf omringt met Zuiver" 

Credits

Klant: Caroline van Velzen, Richard Aznar Webster, Maarten Dubbelman, Nienke Fris
Bureau: Monks
Fotografie: Jaap Vliegenthart
Creatie: Radha Pleijsant, Michela Nicchiotti, Purva Michaels, Niels de Wit
Strategie: Tom de Kort
Account: Marcella Beekman, Sophie Smolders, Zilver Proper
Productie: Nour Rustom, Lisa Bastiaans
Grading: Paul Wald
Design: David de Greef
 


Media

Marketing

Economisch