Mountain ontwikkelt nieuw verpakkingsdesign Karvan Cévitam.

22-06-2012 (00:00) - Bureaus

Karvan Cévitam is de referentie in retail als het gaat om fruitsiropen. Om de referentie te blijven heeft Heinz aan Mountain gevraagd om het emotionele karakter van het merk op de blikverpakkingen meer voelbaar te maken en daarnaast de schapimpact te verhogen.

 
Karvan Cévitam siroop is de drank die altijd kan en mag. De vrijheid die je hebt in gebruik, dosering en keuze in verschillende smaken maakt het merk optimistisch en spontaan. Dit is vertaald naar een design dat vrij en fantasierijk voelt. De oplossende siroop verandert in een vrolijk en natuurlijk bladerdak waarin verschillende mens- en diervormen zich vrij bewegen.
 
Credits
Opdrachtgever: Heinz
Merk: Karvan Cévitam
Account: Judith de Kooning
Creatie: Jon Sonneveld
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch