Mr.Harder lanceert whisper
27-10-2008 (10:33) - Bureaus
Mr.Harder, een bureau voor trendwatching en online marketingconcepten, heeft Whisper gelanceerd. De nieuwe dienst is een workshop voor directeuren en ondernemers die in korte tijd ‘bij’ willen zijn op online gebied. En die daarvoor het liefst een ‘to-the-point en inspirerend verhaal horen van creatieven voor wie het web dagelijks werkterrein is’.De workshop is er in drie varianten. 1.Wide. Men doet nieuwe, algemene kennis op over de inzet van websites, laatste online ontwikkelingen en trends. Toepassing is belangrijker dan techniek. ‘Raak geïnspireerd door ook te kijken naar wat er gebeurt in andere markten dan waarin je zelf actief bent.’ Deze of meerdere sessies zijn individueel of met het (management)team te volgen op elke gewenste locatie.
2. Medium. In de workshop zoomt men in op online toepassingen, ontwikkelingen en trends die relevant zijn voor de specifieke markt of branche. ‘Doe nieuwe ideeën op voor de inzet van internet als (corporate) communicatiemedium.’ Vooral geschikt voor grote ondernemingen en overheid. Individueel of met het (management)team te volgen op elke gewenste locatie; meerdere sessies mogelijk.
3.Close. Aan de hand van een doel of vraag kijkt men gericht naar mogelijkheden, trends en toepassingen op het web. ‘Voed op die manier productontwikkeling, marketing en internetprojecten met verse ideeën. Workshop van twee uur, individueel of met het (management)team te volgen op elke gewenste locatie.
Mr.Harder is gespecialiseerd in trendwatching en het ontwikkelen van creatieve online concepten met als voorwaarde dat deze concepten volledig worden geïntegreerd in de marketingmix van de klant. Bij het bureau regeert ‘creativiteit, anders denken en antwoord geven op de vraag’. Mr.Harder wil ‘bedrijven daadwerkelijk helpen met het verleiden van hun klanten. Het uiteindelijke doel is het verhogen van naamsbekendheid, het versterken van de identiteit en het activeren van conversie.’