myGimmy lanceert crossmediale campagne

13-03-2008 (10:02) - Bureaus

myGimmy lanceert vandaag zijn nieuwe website op www.myGimmy.com tegelijk met een nieuw logo. De aftrap van de nieuwe huisstijl wordt gegeven door de uitzending van de myGimmy-commercial op Nederland 1, 2 en 3. De televisiekijker wordt hierin gevraagd ‘niet gek te staan kijken’ als de blauwe ‘i’ van myGimmy in beeld verschijnt. De commercial is ook te zien op www.myGimmy.com. ‘Een heldere stijl past bij een consumentendienst als myGimmy’, vertelt Thijs Bijleveld, directeur van myGimmy. ‘Het doel van myGimmy is een herkenbaar en uniform consumentenplatform te zijn. Via dit platform kan iedere consument altijd op dezelfde manier reageren op interactieve boodschappen op tv en radio en in print- en outdoor-reclame.’ myGimmy maakt commercials en programma’s op radio en televisie interactief met de inzet van de mobiele telefoon. Met myGimmy kunnen consumenten direct op aanbiedingen reageren. Zo bepaalt de consument zelf wanneer er welke informatie of korting wordt verkregen. Men kan kortingscoupons, brochures, proefritten of testproducten aanvragen of zelfs reageren op vacatures.

Media

Marketing

Economisch