Nationaal Epilepsie Fonds kiest I Care

05-05-2011 (09:13) - Bureaus

Na een korte bureauoriëntatie heeft het Nationaal Epilepsie Fonds reclamebureau I Care gevraagd om een langer lopende publiekscampagne bij onder te brengen. Het fonds komt vanaf half mei, rond haar collecteweek met een nieuwe campagne. 

De campagne heeft als thema ‘Met epilepsie weet je het nooit’. Vooral het onverwachtse van epilepsie wordt onder de aandacht gebracht. In een tv-spot vertelt een jongen die op zijn achttiende onverwachts epilepsie kreeg dit na jaren eindelijk aan zijn vrienden. De reacties van zijn vrienden worden niet in de tv-spot, maar op internet getoond. 

Met deze nieuwe campagne wil het Nationaal Epilepsie Fonds aandacht vragen voor de aandoening, informatie over epilepsie verspreiden en ook het fonds meer bekendheid geven. Naast een tv-spot, wordt de campagneboodschap ook verspreid via internet en print. Naar zeggen van het Nationaal Epilepsie Fonds wist I Care de doelstelling van het fonds helder en eigentijds te vertalen.

I Care heeft ook een bekend gezicht gevonden voor deze campagne. Actrice Miryanna van Reeden zal vanaf nu geregeld optreden voor het Nationaal Epilepsie Fonds. Astrid Joosten en Erwin Koeman zijn al jaren actief.
 


Media

Marketing

Economisch