New Amsterdam maakt magazine voor Brunel
27-06-2008 (11:09) - Bureaus
B.L.E.N.D. is het nieuwe relatiemagazine van arbeidsbemiddelaar Brunel. Het magazine richt zich op alle professionals die werken via de vijf business lines van Brunel, en is onderdeel van het loyalty programma.In B.L.E.N.D. komen werk en vrije tijd bij elkaar in verschillende artikelen. Het gaat over opvallende medewerkers van Brunel. Over Lifestyle of alles wat het leven leuk maakt. OVer Events, want Brunel is meer dan werk alleen. Over Nieuws of alle zaken die je altijd al had willen weten. Over Development waarmee je een sprong voorwaarts kunt maken. En al die informatie komt tot uiting in de titel van het blad - B.L.E.N.D. Het komt drie keer per jaar uit en heeft een oplage van zesduizend.
Brunel koos na een oriëntatie bij een drietal bureaus begin 2008 voor de bladformule en creatieve voorstellen van New Amsterdam. Ook het team van journalisten dat verantwoordelijk is voor de redactionele invulling werd hierop geselecteerd. Het team werkt onder de regie van Quita Hendrison.