New lanceert nieuwe positionering en identiteit

New lanceert nieuwe positionering en identiteit

18-11-2024 (16:42) - Bureaus

Na de overname van Studio Boefkik en een recente verhuizing naar een inspirerend pand, is New klaar om zijn nieuwe propositie als all-in-one creative agency kracht bij te zetten. New brengt nu werkelijk alles onder één dak: van strategie en conceptontwikkeling tot productie en realisatie, ondersteund door interne foto- en videostudio’s.

“Daar waar veel bureaus claimen full-service te zijn, zijn wij écht all-in-one,” legt oprichter Niels Bek uit. “Onze kracht zit in de praktijk. We hebben een team van meer dan 50 specialisten en alles onder één dak: 1000m2 aan foto- en videostudio’s, drie professionele bereidingskeukens en eigen koks in dienst. Hierdoor kunnen we korte doorlooptijden garanderen en efficiënte oplossingen bieden die kosten beheersbaar houden. Zo borgen we hoge kwaliteit voor onze klanten, ongeacht de complexiteit of urgentie van hun projecten.”

Nieuwe huisstijl: vertrouwen en vernieuwing

In lijn met de nieuwe positionering heeft New een huisstijl geïntroduceerd die niet alleen een professionele en betrouwbare uitstraling biedt, maar ook fris en toekomstgericht is. “Onze oorsprong als productiehuis betekent dat ontzorgen en operationele excellence voor ons vanzelfsprekend is. Die betrouwbaarheid moet onze huisstijl ook uitstralen,” aldus Niels. “Tegelijkertijd willen we een signaal afgeven dat New echt New blijft; we gaan met de tijd mee en zijn altijd klaar voor veranderingen in ons vak. Onze visuele identiteit heeft daarom een modulaire en digitale uitstraling.”

Hub voor groei en creativiteit

Het nieuwe pand, gelegen in Veghel, weerspiegelt de gastvrije en toekomstgerichte visie van New. “Als je veel in de foodbranche werkt, wil je zelf een voorbeeld zijn van gastvrijheid en hospitality. Ons nieuwe pand biedt die ruimte, zowel voor ons team als voor onze relaties. Het is een plek waar mensen zich thuis voelen, graag komen en nog liever terugkomen,” aldus Niels. Het pand biedt bovendien de ruimte aan de groei die het bureau de afgelopen tien jaar heeft doorgemaakt. “De integratie van Boefkik heeft onze positie niet alleen versterkt, maar maakt het ook nog logischer voor ons om verder te groeien als toonaangevend bureau in de regio,” vertelt Niels.
 


Media

Marketing

Economisch