Nieuw bureau Chocolate gooit PR-roer om

Nieuw bureau Chocolate gooit PR-roer om

11-03-2025 (10:48) - Bureaus

Bij het nieuwe PR-bureau Chocolate willen ze volledig transparant zijn over de waarde en kosten van hun diensten, en daarom gaan ze als eerste bureau werken met het true pricing-model. Thijs van Dijk en Jordie Koppenaal starten samen Chocolate, waar ze hun opdrachtgevers helpen om onderwerpen snel toegankelijk te maken voor diverse doelgroepen.  

Door nieuwe wetgeving wordt transparantie voor bedrijven steeds belangrijker. Ze moeten duidelijk en eerlijk kunnen uitleggen hoe zij bijdragen aan duurzaamheid. Chocolate helpt daarom organisaties moelijke informatie begrijpelijk te maken, zodat ze niet alleen voldoen aan wetgeving, maar ook media-aandacht genereren.

'Bij Chocolate geloven we dat eerlijkheid en transparantie de basis vormen van een goede communicatie met je verschillende stakeholders', zegt Thijs van Dijk, strateeg en co-founder. 'Vandaar dat we werken met het true pricing-model. Hiermee willen we niet alleen een eerlijke prijs neerzetten, maar ook inzicht geven in de echte inspanningen achter een succesvolle PR-strategie. Op deze wijze willen we onze bijdrage leveren aan een duurzamere, eerlijker wereld.'

Nieuwe technieken

Realtime motion technieken spelen hierbij een. Door beweging en interactie direct te integreren in earned media en andere vormen van communicatie kunnen bedrijven sneller schakelen, efficiënter werken en impactvollere merkervaringen creëren. 'Realtime motion is hierbij een gamechanger' aldus Jordie Koppenaal, digital designer en co-founder. 'Het stelt bedrijven in staat hun boodschap sneller en effectiever over te brengen, terwijl de beleving voor de doelgroep dynamisch en relevanter wordt. Het is een krachtige tool om communicatie naar een hoger niveau te tillen.'


Media

Marketing

Economisch