Nieuw management BR-ND Positioneringsgroep

16-11-2009 (09:48) - Bureaus

BR-ND Positioneringsgroep heeft vier nieuwe Management Team leden benoemd. Kim Cramer, Inga Hillebrandt, Ivo Grupping en Hans Hermse voegen zich bij de drie huidige partners Frans Jan van Rongen, Alexander Koene en Peter van Steensel. Deze management uitbreiding luidt een nieuw tijdperk in voor BR-ND Positioneringsgroep, dat de ambitie heeft een internationaal leidend interdisciplinair branding agency te worden. BR-ND zal dan ook langzaam afscheid gaan nemen van de naam Positioneringsgroep. Een naam die niet meer past bij een bureau met internationale ambities, waar positioneren slechts een deel is van de activiteiten. BR-ND blijft sterk in het ontwikkelen van solide merkstrategieën, maar heeft ook expertise op het gebied van naming en design.
 
Kim Cramer is al vier jaar onderdeel van het BR-ND team. Daarvoor werkte ze bij SWOCC en aan de Universiteit van Amsterdam, waar ze promoveerde op merkportfoliomanagement. Kim’s missie binnen BR-ND is om unieke kennis en tools te ontwikkelen en op de kaart te zetten. Naast product development is zij verantwoordelijk voor marketing.

Inga Hillebrandt begon drie jaar geleden bij BR-ND als strateeg. Inga heeft een achtergrond in de FMCG sector bij Masterfoods en British American Tobacco. Als Interim Manager heeft zij veel ervaring opgedaan in de financiele dienstverlening en bij een uitgeverij. In het MT van BR-ND heeft zij de verantwoordelijkheid voor HR en richt zich daarmee onder andere op het aantrekken van nieuw talent.

Ivo Grupping representeert de creatieve discipline in het BR-ND Management Team. Lange tijd werkte hij als senior consultant en partner bij Globrands Naming & Strategy. In 2007 richtte hij BR-ND Naming op, de naamgevingstak van BR-ND. Hij is verantwoordelijk voor verbal branding, naamcreatie en geïntegreerde merkontwikkeling.

Hans Hermse is een relatief nieuw gezicht bij BR-ND en heeft een achtergrond in M&A en Finance. Hij had verschillende posities binnen Exact, waaronder directeur van Exact International en directeur M&A. Sinds enkele jaren is hij actief als privé investeerder en bestuurder. Binnen het BR-ND MT zal hij zich vooral bezighouden met Finance en administratieve organisatie.
 


Media

Marketing

Economisch