Ogilvy maakt Allsecur-commercials

10-07-2008 (10:01) - Bureaus

Allsecur start deze week met een nieuwe serie radiocommercials. De online verzekeraar wil de consument wakker schudden met de boodschap dat autorijden goedkoper kan. Ook roept Allsecur op autoverzekeringen te vergelijken op prijs én kwaliteit via onafhankelijke vergelijkingssites. De Premie-index Autoverzekeringen van Independer.nl toont aan dat autoverzekeringen in een jaar met 21 procent zijn gedaald. Zeventig procent van de Nederlanders verandert zelden tot nooit van (auto)verzekeraar. En dat terwijl autorijden steeds duurder wordt. Consumenten doen er dus goed aan om rond te kijken en premies en dekking te vergelijken, zodat zij goedkoper én beter verzekerd kunnen autorijden. Daarom roept Allsecur in de nieuwe radiocommercials consumenten op goed te vergelijken via onafhankelijke vergelijkingssites. Ogilvy ontwikkelde de radiocommercials. Allsecur, onderdeel van Allianz, is in maart gestart met de dienstverlening via internet. Consumenten kunnen zelf via de website of het callcenter een autoverzekering afsluiten.

Media

Marketing

Economisch