Ogilvy wint in New York

19-05-2011 (09:38) - Bureaus

Tijdens de International Advertising Awards 2011 in New York is een outdoorcampagne van autoverzekeraar Allsecur in de prijzen gevallen. Het gaat om de guerrilla-actie met als titel ‘Klein ongelukje?’, waarmee de online autoverzekeraar vorig jaar veel aandacht wist te genereren. Reclamebureau Ogilvy, verantwoordelijk voor de campagne, mocht in New York drie prijzen in ontvangst nemen. Boodschap van de campagne was dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar dat klanten van Allsecur.nl nul euro eigen risico hebben en zich dus geen zorgen hoeven te maken.
 
Met meer dan 300 juryleden uit 60 landen, behoren de International Advertising Awards tot de grootste reclamefestivals ter wereld. Na een uitgebreide online selectieprocedure, worden alleen de beste campagnes beoordeeld in New York. De uiteindelijk winnende campagnes mogen zich in die categorieën de beste ter wereld noemen. De Allsecur-campagne kreeg ondermeer een zilveren medaille voor beste guerrilla outdoor-campagne. Ook werd Ogilvy onderscheiden met bronzen medailles voor beste gebruik van billboards en beste outdoor-campagne in de categorie automotive. Naast deze prijzen wordt de campagne ook opgenomen in de D&AD annual, de internationale bijbel voor communicatie-, marketing- en reclameprofessionals.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch