Ogilvy’s Nieuwenhuis in IMC-jury
19-06-2007 (10:16) - Bureaus
De Nederlandse afvaardiging voor de jury van de IMC European Awards is bekend. De totale jury is evenwichtig samengesteld uit zestig vakmensen van de tien aangesloten landen. Ingezonden campagnes worden beoordeeld op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. De Nederlandse afvaardiging bestaat uit: Isabelle Jacobs (Vrumona), Lambèr Korsten (Robeco Direct), Henk Nieuwenhuis (Ogilvy), Julie Verhaar ( Nederlandse Rode Kruis), Peter Neehus (Neehus2) en Niels Braat (Makes Sense communicatieprojecten).De IMC European Awards - voorheen de PMC Awards - is dé Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie-campagnes. Alleen nationaal genomineerde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale prijs. Dit jaar is de opzet van de IMC European Awards compleet herzien. De beoordelingscriteria, categorie indeling, inschrijfprocedure en jurysamenstelling zijn gewijzigd. Campagnes die in 2007 met een Esprix zijn bekroond, kunnen zich tot 29 juni inschrijven op de site www.imceuropeawards.com.