Onetomarket wint internationale KLM-miljoenenpitch

14-12-2006 (10:52) - Bureaus

KLM (onderdeel van de Air France-KLM groep) heeft na een Europese pitch gekozen om de samenwerking met het huidige online marketingbureau Onetomarket te continueren. Het bedrijf uit Arnhem heeft hiermee de opdracht verworven om ook de komende jaren de search marketing van KLM te mogen verzorgen. De waarde van de opdracht beloopt enkele miljoenen euro’s. Onetomarket treedt hiermee voor KLM op als strategisch partner op het gebied van search marketing. ‘We hebben het in het selectietraject, dat een half jaar duurde en waarin zestien partijen betrokken waren, niet gemakkelijk gehad. Omdat KLM zeer hoge eisen stelt aan de samenwerking, is het voor ons als online marketingbureau een kwaliteitslabel dat we graag naar de markt willen uitstralen’, aldus Jac van Ommen, CEO van Onetomarket. Onetomarket heeft binnen zijn kantoren in Arnhem, Keulen en Barcelona, veertig professionals in dienst. Onder andere Doom & Dickson en Young & Rubicam verzorgen al jaren het reclamewerk voor de KLM.

Media

Marketing

Economisch