Pieneman bevrijdt TBWA en Lost Boys

23-10-2008 (10:20) - Bureaus

De afgelopen paar dagen zijn op diverse plekken in en rond Amsterdam vlaggen geplant door het nieuwe online mediastrategiebureau Liberacion. Met deze actie wil Liberacion de start van haar activiteiten extra ruchtbaarheid geven en tegelijkertijd reclamebureaus en adverteerders bevrijden van statische marketingstrategieën. Liberacion onderscheidt zich door een middelenvrije aanpak in online mediastrategie en focust zich daarbij niet op adverteren middels banners, maar door participatie in de online tijdsbesteding te bewerkstelligen. De afgelopen dagen troffen diverse grote reclamebureaus waaronder TBWA, Publicis en Lost Boys een vlag aan voor de deur van het pand. Het nieuwe bureau wil met deze actie reclamebureaus bevrijden van statische marketingstrategieën en gedwongenheid. Online marketingstrategieën vertalen zich nu vaak door naar bannering en een e-mailing. Liberacion is een voorvechter van het onder de huid kruipen van de doelgroep en daarbij online tijdsbesteding te claimen binnen de doelgroep.
 
Liberacion is opgericht door online mediastrateeg Steven Pieneman. Pieneman richtte 8 jaar geleden online marketing portal Admanager op en was als online mediastrateeg verbonden aan diverse bureaus. ‘De tijdsgeest en technische mogelijkheden vragen om een aanpak die niet wordt gedomineerd door het inkopen van bannerruimte bij de meest bezochte sites’, licht Pieneman toe. ‘Vrijheid van denken passen wij toe door een middelenvrije aanpak tijdens het strategisch proces. Dit vertaalt zich in een online mediastrategie waarin we proberen te participeren in de online tijdsbesteding van de doelgroep’, aldus Pieneman.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch