Proximity helpt de Zonnebloem

25-08-2008 (09:51) - Bureaus

Nationale Vereniging de Zonnebloem viert in 2009 haar 60 jarig jubileum. De  campagne-activiteiten rondom dit jubileum zijn ondergebracht bij Proximity Amsterdam. Proximity Amsterdam gaat de radio, televisie- en printcampagne verzorgen. Het doel van de campagne is niet alleen fondsenwerving, maar vooral het verhogen van het maatschappelijke besef ten aanzien van het belang van het Zonnebloemwerk. De campagne toont de band die gasten en vrijwilligers hebben en de betekenis van hun ontmoetingen in huisbezoeken, dagactiviteiten en vakanties.

1,2 miljoen huisbezoeken
Met bijna 1.500 afdelingen en 40.000 vrijwilligers is Nationale Vereniging de Zonnebloem een van de grootste vrijwilligersorganisaties van Nederland. Door ruim 1,2 huisbezoeken per jaar, de organisatie van dagactiviteiten en van bus-, vlieg- en vaarvakanties leveren de vrijwilligers een bijdrage aan de kwaliteit van leven van ruim 126.000 mensen die door ziekte, handicap of gevorderde leeftijd fysieke beperkingen kennen. Het eerste werk uit de samenwerking tussen Proximity Amsterdam en de Zonnebloem is vanaf februari 2009 te zien.

Media

Marketing

Economisch