Purple Proof heeft creatief bewijs

04-07-2008 (10:21) - Bureaus

In mei startte marketingbureau Purple Proof een wedstrijd op YouTube. Hiermee speelde hetj in op de ‘YouTube-hype’ en maakte het op een slimme manier gebruik van het virale effect. Er zijn twaalf movies ingezonden en deze zijn in totaal 9.449 keer bekeken. Purple Proof noemt de actie een succes en maakte gisteren de winnaar bekend. De jury heeft de inzendingen beoordeeld op de volgende criteria: 50 procent originaliteit van de boodschap, creativiteit en match met visie & identiteit van Purple Proof en 50 procent op het aantal views op YouTube. De ingezonden movies hebben allemaal een creatieve insteek gevonden om de boodschap van Purple Proof ‘Be different en be outstanding’ te visualiseren. Purple Proof helpt zijn  klanten om de achterdeur dicht te houden en de voordeur wagenwijd open te zetten. Groei, daar gaat het om. Zij hebben hun visie vertaald in een groeistrategie: vier doeltreffende stappen naar groei! De eerste stap van deze groeivisie is het investeren in klantloyaliteit. Dit is de core business van Purple Proof. De winnende movie ‘The Key to Loyalty’ is vaak bekeken en past het beste bij de identiteit van het marketingbureau. De maker van deze movie ontvangt een geldprijs van duizend euro.  Bekijk hier de uitslag en de winnende movie http://www.purpleproof.nl/4.2.4/uitslag_you_tube_wedstrijd.html

Media

Marketing

Economisch