PUUR stopt Dance Event in tas
03-11-2008 (10:13) - Bureaus
Tegenwoordig splitst elk zichzelf respecterend festival, congres dan wel seminar de bezoeker een tas in de maag. Meestal word je er niet blij van en belandt het op een hoop waar andere krijgertjes al stoffig zijn geworden. Want wat moet je ermee? Je gaat natuurlijk niet rond lopen met zo'n onmodieuze en vaak goedkope drager voorzien van al die logo's. Is niet cool! Het Amsterdam Dance Event pakte het afgelopen weekend anders aan. De hordes Dance liefhebbers die de Amsterdamse binnenstad de afgelopen dagen bevolkten, waren te herkennen aan hun hippe zwarte skai tas met het bekende gele logo van het Amsterdam Dance Event. Een ieder leek zeer in zijn nopjes met dit nieuwe accessoire. En het mes snijdt aan twee kanten: de blije eigenaar (en festivalganger) promoot zo het evenement waar ze zelf voor betaald hebben. Mooier kan bijna niet. Een krijgertje verwordt zo tot een blijvertje.
De goody bag van het Amsterdam Dance Event komt uit de hoed van Bravado Bags, een nieuwe, jonge en frisse speler op het gebied van promotionele producten in Nederland. In dit geval zijn dat tassen met een begeerlijke twist. En, Bravado richt zich niet alléén op producten met een promotioneel karakter maar is ook drukdoende een eigen ‘signature’ collectie in de markt te zetten. Bekijk de website en oordeel zelf. www.bravado.nl. Bravado Bags is drie jaar geleden ontstaan vanuit Bureau PUUR. Een ‘below the line’ communicatiebureau dat in het verleden onder andere de promotionele activiteiten ontwikkelde voor merken als O’Neill, Eastpak en JanSport. Bureau PUUR is gespecialiceerd in functionele communicatie met specifieke sub- en jongerenculturen. Meer info: http//www.puur.nl