Qi geeft dansles

05-07-2007 (14:30) - Bureaus

Na de introductie van de eerste commercial presenteert Heineken nu ook op Heineken.nl zijn nieuwe campagne ‘Serving the Planet’. Speciaal hiervoor heeft Qi de actie ‘Heineken Dancemaster’ ontwikkeld: online danslessen voor Nederlanders op weg naar hun vakantieadres. Op de site kunnen bezoekers nu zelf de meest bijzondere dancemoves uitvoeren. De beste dansers maken bovendien kans op een trip naar het  festival Rock the Bells in New York.
De nieuwe campagne van Heineken rondom het thema ‘Serving the Planet’ illustreert dat Heineken het leven overal ter wereld een beetje plezieriger maakt. De Heineken Dancemaster haakt hier op in. De Dancemaster is geïnspireerd op het succes van Aziatische danssites, waarop al vele miljoenen mensen met elkaar de strijd aangaan. Op de website laat Heineken je zien hoe je de dansvloer verovert. De drie dance-cracks Bouncin Bernice, Shocka Miyagi en Camilla Corazon leren je als bezoeker breakdancen in New York, rocken in Tokyo en  samba-dansen in Rio. Aan de hand van verschillende toetsencombinaties maak je je dansbewegingen. Bezoekers kunnen tot eind juli op Heineken.nl hun ‘moves’ oefenen.

Media

Marketing

Economisch