Quest en BSUR aan de cacaoïne

03-09-2009 (00:00) - Bureaus

Deze maand ligt de nieuwe Quest in de winkel met als thema Genot. Het tijdschrift publiceert de leuke uitkomsten en weetjes van de Grote Genot Enquete. Wist je dat we het meest genieten van een toiletbezoek? In ieder geval 88% van de ondervraagden gaf aan daar het meest van te genieten boven een goed gesprek, natuur of seks. 29% van de ondervraagden denkt aan chocolade verslaafd te kunnen raken. En cacaoine blijkt het ultieme genotsmiddel! Om de lezer extra te laten genieten zit er deze maand daarom een zakje cacaoïne bij Quest. Het gaat om 5 gram per sachet. 

Ronald Mulder, art director BSUR: ‘Quest wordt al jaren gebracht onder het thema ‘Braintainment’. Met dit themanummer kregen we nu een mooie gelegenheid aangereikt om het ultieme geestverruimende braintainment genotsmiddel aan de lezers aan te bieden. Echte cacaoïne!’

BSUR werkte deze thema gedachte uit in een geïntegreerde campagne. Wim T. Schippers is wederom gevraagd de bijbehorende radiocommercials in te spreken. 

Bureau: BSUR

Creatie: Ronald Mulder, Daan Verwiel, Gordana Lucic, Roger Matena

Design: Robert-Jan Hoesman

Strategie: Stein Janssen

Account: Judith Kampman

Klant: Lideweij Vermeulen, Karlijn van Overbeek, Christina de Wijn 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch