Reclamebureau Vermeulen introduceert Veolia

04-12-2006 (11:14) - Bureaus

Na een bureaucompetitie heeft Veolia Transport besloten om de introductie van het merk te laten verzorgen door Vermeulen (onderdeel van de Total Identity-groep). Als gevolg van een Europese aanbesteding verzorgt het bedrijf vanaf 10 december al het openbaar vervoer in Limburg (met uitzondering van de intercity-lijnen). Vermeulen werd boven twee andere kandidaten verkozen, omdat het bureau de briefing het meest overtuigend had omgezet naar één compleet multi-channel concept. Veolia wordt geïntroduceerd met onder meer buitenreclame, dagbladen, een eigen H-A-H-magazine en in-fleet media. Bij Vermeulen werken 25 specialisten op het gebied van product branding, retail branding en corporate branding. Onder de opdrachtgevers bevinden zich Alpro, Campina, DSM, Look-O-Look, Provincie Limburg, Gulpener Bierbrouwerij, Buro Pinkpop en Bonnema Stienstra.

Media

Marketing

Economisch