Reclamemakers bundelen kracht op LinkedIn

06-03-2008 (10:56) - Bureaus

FlexFirm Group van Vincent Mispelblom Beyer start een verbond van reclamemakers op LinkedIn. Mispelblom Beyer: ‘Iedereen die werkt in, met of voor de reclame kan zich hierbij aansluiten. De bedoeling van deze groep is niet vastomlijnd. We kunnen nog alle kanten op, de richting die we inslaan wordt bepaald door de aangeslotenen.’ Waar kun je aan denken? ‘Zo zijn er leuke buitenlandse reels, die velen van ons nooit zien omdat ze te duur zijn om te kopen. Met onze ‘Group’ kunnen we dat wel doen en ze ‘onder het genot van’ bekijken. Verder kunnen we ervaringen uitwisselen. Een voorbeeld zijn de freelancers. Zij werken vaak geïsoleerd en hebben vragen die ze willen voorleggen aan medefreelancers. Maar dat komt er vaak niet van.'
Al meerdere keren werden we bij FlexFirm benaderd door mensen die zich zorgen maken over de toekomst van het vak. Hoewel ik een gezonde argwaan heb jegens discussieavonden, zouden we er wel een gesprek over kunnen starten. Ieder groepslid kan een suggestie doen en bij voldoende interesse organiseren wij er de bijeenkomst omheen’, vertelt Mispelblom Beyer.

Media

Marketing

Economisch