Record inzendingen Esprix

05-03-2008 (10:41) - Bureaus

Na een stormachtige digitale aanlevering van de campagnes rond de inzendingdeadline, heeft de Stichting Esprix maar liefst 202 inzendingen voor de verschillende categorieën geteld. Een recordaantal inzendingen dingt dit jaar mee. Ten opzichte van vorig jaar is dit een stijging van 75 procent. De categorie Geïntegreerd spant de kroon met 58 inzendingen. De categorie Directe Communicatie volgt met maar liefst 31 inzendingen. De vernieuwde Esprix – nieuwe categorieën, nieuw jureringsysteem - is blijkens het grote aantal inzendingen door het vak met groot enthousiasme ontvangen.

Aantal campagnes verdeeld over de categorieën

Categorie Geïntegreerd
58 inzendingen
Categorie Sponsorship | Joint Effort
8 inzendingen
Categorie Directe Communicatie 31 inzendingen
Categorie BtoB      
17 inzendingen
Categorie Retail | Trade Marketing 
11 inzendingen
Categorie Event Communicatie
10 inzendingen
Categorie Dealer | Salesforce | Internal Motivation 2 inzendingen
Categorie Product Launch | Relaunch | Trial 18 inzendingen
Categorie Cause or Charity | Non-Profit Marketing 17 inzendingen
Categorie Small Budget 
30 inzendingen

                                   

Media

Marketing

Economisch