Record inzendingen Esprix
05-03-2008 (10:41) - Bureaus
Na een stormachtige digitale aanlevering van de campagnes rond de inzendingdeadline, heeft de Stichting Esprix maar liefst 202 inzendingen voor de verschillende categorieën geteld. Een recordaantal inzendingen dingt dit jaar mee. Ten opzichte van vorig jaar is dit een stijging van 75 procent. De categorie Geïntegreerd spant de kroon met 58 inzendingen. De categorie Directe Communicatie volgt met maar liefst 31 inzendingen. De vernieuwde Esprix – nieuwe categorieën, nieuw jureringsysteem - is blijkens het grote aantal inzendingen door het vak met groot enthousiasme ontvangen.Aantal campagnes verdeeld over de categorieën
| Categorie Geïntegreerd |
58 inzendingen |
| Categorie Sponsorship | Joint Effort |
8 inzendingen |
| Categorie Directe Communicatie | 31 inzendingen |
| Categorie BtoB |
17 inzendingen |
| Categorie Retail | Trade Marketing |
11 inzendingen |
| Categorie Event Communicatie |
10 inzendingen |
| Categorie Dealer | Salesforce | Internal Motivation | 2 inzendingen |
| Categorie Product Launch | Relaunch | Trial | 18 inzendingen |
| Categorie Cause or Charity | Non-Profit Marketing | 17 inzendingen |
| Categorie Small Budget |
30 inzendingen |