Resink start eigen reclamebureau
11-07-2008 (10:22) - Bureaus
‘Een nieuw reclame- en marketing adviesbureau kiest voor een netwerk van specialisten. Succes ontstaat uit het samengaan van mensen, ideeën en resultaten.’ Dat is de overtuiging van Dick Resink. Onder de naam ‘Realisten in Marketing & Communicatie’ is hij dit reclame- en marketingnetwerk adviesbureau gestart, waarbij het netwerk al direct een aantal ambitieuze partners kent. Resink, tot voor kort directeur en partner in reclamebureau HMR.: ‘Vanuit mijn jarenlange ervaring weet ik dat de beste mensen in ons vakgebied vrijwel niet werken op middelgrote klanten, terwijl zij hiervoor wel open staan en dit nog leuk vinden ook. Dat komt vooral door de ‘trechterfunctie’ van de grotere bureaus. Tevens komen zij freelancend vrijwel niet bij deze opdrachtgevers terecht, nog afgezien van het feit dat ze hieraan zelf ook niet altijd bekendheid willen geven.’ RMC-Deventer zoals het bureau afgekort wordt genoemd, maakt een vliegende start met een verscheidenheid aan opdrachtgevers, zoals onder anderen Rucon ventilatoren, Pensioen Bestuur en Management, Smakelijk tafelen en Slater Fashion.
Op de foto v.l.n.r.: Dick Resink, Menno Baker, Fleur Verdonk, Martijn Gillijns en Robert Jan Schinkel