Run op Mr. Jummy van Sultana

31-07-2008 (10:07) - Bureaus

Alhoewel veel mensen op dit moment in het buitenland verblijven, is er een ware run ontstaan op Mr. Jummy; de bekende pop die de hoofdrol speelt in de Sultana-commercials. Belangstellenden kunnen de pop sparen met alle Sultana-verpakkingen. Inmiddels stonden duizenden mensen in de rij bij het Postkantoor om de nieuwe handpop op te halen en mee naar huis te nemen. Zelfs zóveel mensen, dat ze op sommige Postkantoren eventjes zonder voorraad zaten.
 
Sinds de Sultana pop in 2006 in de door Alfred gemaakte reclamespots van Sultana verscheen, is hij ongekend populair. De pop werd een echte wanna-have en er werden zelfs verschillende Hyves-profielen voor hem aangemaakt waar hij duizenden vrienden verzamelde.

Consumenten kunnen vanaf 23 juni tot en met 31 oktober (zolang de voorraad strekt) voor de Mr. Jummy-handpop sparen met de actiezegels op de verpakkingen van Sultana Fruitbiscuit en Sultana Hartig. Met vier actiezegels en tegen bijbetaling van €3,99 is de pop op te halen bij de grotere Postkantoren. Ook is er een extra grote pop (circa 150 cm!) te winnen door met hem op de foto te gaan via www.sultana.nl of een e-card te versturen. Vrienden worden kan op www.sultanapop.hyves.nl.    

Media

Marketing

Economisch