S-W-H heeft (538-)ballen

10-09-2007 (10:43) - Bureaus

Radio 538 komt deze week met een nieuw campagneplatform. De campagne wordt de komende periode verspreid op onder meer outdoor, via internet, online games, in free publicity en op bijna alle tv-zenders. Basis van het platform vormt de nieuwe tweekoppige directie van het station. Zij zijn het geweten en de verpersoonlijking van het station en zorgen ervoor dat het station zijn jonge, scherpe en vernieuwende karakter blijft waarmaken.

Dit directieteam is dan ook wat eigenzinniger dan we gewend zijn van een directie; het zijn de twee ballen die al jaren prominent figureren als het 538-logo. De kick-off van de campagne bestaat uit drie tv-spots  waarin de ballen te zien  zijn  in verschillende situaties. Vanaf 11 september start een grootse outdoor-campagne met 300 billboards. De tv-spot zal te zien zijn op RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica, TMF en MTV. Reclamebureau S-W-H is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.

Media

Marketing

Economisch