Samenwerking tussen Hay Group en NIMA

04-08-2011 (09:15) - Bureaus

Hay Group en NIMA slaan vanaf september de handen ineen. Het wereldwijde organisatieadviesbureau en het Nederlands Instituut voor Marketing gaan hun kennis en ervaring op het gebied van (commercieel) management  delen. Specifiek voor marketing managers biedt Hay Group masterclasses en managementtrainingen aan. NIMA ontwikkelt expert classes in samenwerking met Hay Group op het gebied van marketing en organisatie.
 
De ledenorganisatie NIMA biedt een platform aan marketeers ter versterking van hun marketingkennis, vaardigheden en netwerk. Door de samenwerking met Hay Group kan NIMA nu ook specifieke kennis op het gebied van organisatiemanagement delen met haar leden. Hay Group kan NIMA hierbij helpen door het specifieke aanbod van haar ervaring en expertise ter beschikking te stellen over de methodologiëen die Hay Group gebruikt om de sales- en marketingprestaties binnen bedrijven te helpen verbeteren.

Hay Group neemt vanaf september onder andere deel aan het trainingsaanbod dat NIMA haar leden biedt. Dit aanbod zal voornamelijk liggen op het vlak van leiderschap, organisatie-inrichting, performance management, competentie management en management development. Daarnaast zal Hay Group haar kennis en ervaring door specifieke masterclasses met de NIMA leden delen.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch