Search Factory wordt Oogst
01-06-2011 (09:30) - Bureaus
Online marketing bureau Search Factory gaat sinds 31 mei verder als Oogst. Met de naamswijziging en rebranding laat het bureau kort en krachtig zien dat het vooral gaat om het behalen van online resultaat. Daarnaast heeft Oogst de afgelopen zes jaar een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Ook dekt de term ‘zoekmachine marketing’ niet meer het totale pakket aan dienstverlening.
Oogst onderscheidt zich als strategische partner met maatwerk en een sterk rendement gedreven aanpak. Belangrijke hulpmiddelen hierbij zijn zoekmachine marketing, affiliate marketing, conversie-optimalisatie en web analytics. Professionele operationele uitvoering en een strategisch adviserende rol gaan vaak hand in hand.
‘Het doel van deze naamsverandering is om onze benadering van online marketing te onderstrepen. Als bureau bieden we al zes jaar professioneel maatwerk voor het garanderen van online resultaten van onze drachtgevers. Dat doen we via meerdere online kanalen, met verschillende methoden en altijd met een duidelijke doelstelling. Meestal is dat: meer omzet, winst of marktaandeel. De toevoeging van ‘online resultaat’ aan onze nieuwe naam Oogst benadrukt dit. Daarnaast speelt het overbrengen van kennis en kunde van online marketing ook een grote rol. Zaaien en oogsten doe je samen’, aldus Nico Maessen, oprichter en managing partner bij Oogst.