Selmore maakt bedrijfsautocampagne LeasePlan

01-08-2011 (09:41) - Bureaus

‘Een bedrijfsauto leasen is voordeliger dan je denkt.’ Dat is de belangrijkste boodschap voor ondernemend Nederland in de nieuwe door Selmore gemaakte campagne van LeasePlan Nederland: de ‘LeasePlan Instapweken’. Uit de kwartaalcijfers van de leasemaatschappij bleek vorige week al dat het MKB-segment stevig groeit (14 procent in de eerste zes maanden van 2011). Met een nieuwe campagne wil LeasePlan dit aantrekkelijke marktsegment nu definitief openbreken.
 
Bij het maken van de beslissing om wel of geen eigen auto te rijden, kijken mkb’ers vaak teveel naar kosten als brandstof, wegenbelasting en verzekering. Erik Staat, marketing directeur van LeasePlan licht toe: ‘Op basis van enkel deze kosten is een auto kopen altijd goedkoper. Pas als ondernemers ook de afschrijvings- en onderhoudskosten meerekenen, blijkt dat leasen zeker een aantrekkelijke optie is. Bovendien hoeft de mkb’er zich geen zorgen te maken over de waarde van de auto als die verkocht moet worden. En dan hebben we het nog niet eens over het gemak van leasen: het bespaart ook veel kostbare tijd. Met deze campagne willen wij ondernemers bewust de voor- en nadelen tegen elkaar af laten wegen.’

LeasePlan maakt voor deze campagne naast online- en printadvertenties gebruik van outdoor reclame. Daarnaast is de radiocommercial de hele maand augustus te beluisteren op BNR en de populaire radiozenders Veronica, Radio 538, Q-Music en SkyRadio.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch