Sengers ruilt Euro RSCG 4D in voor 2008

10-09-2008 (10:07) - Bureaus

Euro RSCG 4D en creatief directeur Martijn Sengers gaan per 1 oktober aanstaande uit elkaar. Sengers werkt sinds 2004 voor het bureau voor digital branding uit Amstelveen, maar heeft een nieuwe uitdaging gevonden bij 2008. Bram de Rooij, die samen met Martijn Sengers de creatieve directie vormde, zal zelfstandig de creatieve directie blijven voeren over 4D. Sengers was, samen met De Rooij, onder andere verantwoordelijk voor het veelvuldig bekroonde Volvo’s The Hunt en de online videogame 20Lives voor Nokia. Het tweetal heeft in de periode bij Euro RSCG 4D meer dan twintig nationale en internationale awards gewonnen waaronder Cannes Lions, Epica, Eurobest en New York Festivals. ‘Ik kijk met trots terug op wat we tot nu toe met 4D bereikt hebben, maar het is tijd voor mij om verder te kijken’, zo motiveert Sengers zijn overstap. Managing director Sander Volten: ‘Het is erg jammer dat we één van onze creatieve pijlers zien vertrekken, maar gelukkig gebeurt dat op een moment dat we er als bureau super goed voor staan en een sterke bezetting hebben op de creatieve vloer.’

Media

Marketing

Economisch