Sexy in de polder?
18-07-2007 (09:42) - Bureaus
Underground, voorheen een jongerencultuurhuis in Lelystad, gaat zich vanaf september positioneren als nieuw poppodium in de polder. Met behulp van strategische communicatie van Ons Hoofdkwartier wil Underground een nieuw podium bieden voor popmuziek en popcultuur. Underground is toegankelijk voor een breed jong publiek met de focus op een lokale en regionale functie. Ons Hoofdkwartier was betrokken bij het bepalen van de nieuwe missie en kernwaarden van Underground; sexy, polder, toegankelijk, cultureel en clubgevoel. Het reclamebureau, gevestigd in Lelystad, past de huis- en communicatiestijl aan op deze nieuwe kernwaarden en schrijft een strategisch advies aangaande het communicatiebeleid.Ripca Ripaults, leverancier en fabrikant van geautomatiseerde verbindingsproducten voor de internationale auto-industrie, breidt zijn divisies in sneltreinvaart uit. Ripca vergroot zijn activiteiten en producten in de richting van auto-onderhoud en de botenbouw. Ons Hoofdkwartier helpt met de vernieuwde marketingstrategie voor de diverse divisies. Dit houdt onder andere het creëren van communicatiestijlen voor de diverse divisies, het maken van nieuwe logo’s, huisstijlen en de ontwikkeling van webwinkels in.