Sijtsma strategy director bij Grey Amsterdam
29-04-2011 (09:32) - Bureaus
Paul Sijtsma heeft zich aangesloten bij Grey Amsterdam als strategy director. Zijn benoeming volgt na de komst van Patrick Joore in de rol van managing director in maart. Sijtsma begon zijn carrière in de media, waar hij een snelle erkenning kreeg met zijn innovatieve onderzoeksprojecten. Na zijn overstap naar reclame specialiseerde hij zich in dienst merken. Het grootste deel van zijn werk als planner was voor erkende financiële dienstverleners en telecom merken, waaronder ABN AMRO, Delta Lloyd, Postbank, Vodafone, T-Mobile en Telfort.
Sijtsma: ‘Dit is een geweldige kans om mijn ervaring en visie op communicatie te gebruiken in een bedrijf met een duidelijke ambitie voor de toekomst. Ik heb meerdere jaren zelfstandig gewerkt en voel dat het tijd is om iets substantielers op te bouwen. Grey komt op de juiste moment op de juiste plaats.’
De ondernemingsgeest van Sijtsma heeft een van de eerste digitale diensten gechapen voor een blue chip media-agentschap, evenals een activatie afdeling voor PPGH/JWT. Recentelijk werkte hij ook als copywriter bij Red Cell en Y&R Not Just Film. Sijtsma heeft diverse nationale en internationale onderscheidingen voor onderzoek, strategie en activering ontvangen.