SPOT in CMC als partner

18-09-2008 (09:54) - Bureaus

SPOT (Stichting Promotie Televisiereclame) is toegetreden tot het CMC (Centrum voor Merk en Communicatie). SPOT is daarmee de vijfde partner in het CMC. De andere zijn BVA, VEA, DDMA en GVR.  Met de toetreding van SPOT wordt het draagvlak verbreed en kunnen de gezamenlijke doelstellingen in een steviger coalitie worden gediend. Dit is van actueel belang nu politiek en overheid maatschappelijke doelstellingen trachten te realiseren via inperking van commerciële communicatie. Daarbij is televisiereclame vaak een centraal thema. CMC-voorzitter Hans Hillen: ‘SPOT is voor ons van groot toegevoegde waarde. Het CMC wordt zo nog breder naar buiten zichtbaar. De televisie invalshoek is een uiterst relevante.’ SPOT-directeur Paul van Niekerk: ‘Voor SPOT gaat het erom het imago van reclame in het algemeen te bevorderen en specifiek in politiek Den Haag. Daarnaast willen wij de opties voor televisiereclame zo ruim mogelijk houden. Een brede coalitie helpt ons deze doelstellingen te realiseren.’

Media

Marketing

Economisch