Spotzer lanceert advertentieplatform

28-11-2007 (10:14) - Bureaus

Spotzer Media Group, ’s werelds eerste leverancier van betaalbare multimediale videoreclamecampagnes, lanceert vandaag een nieuw platform dat kleine en middelgrote bedrijven in staat stelt in dertig minuten een professionele commercial te maken. Het nieuwe platform bevat ook nieuwe, verbeterde tools voor het plannen en inkopen van mediacampagnes op televisie, internet en narrowcastingnetwerken. Sinds de lancering van Spotzer eerder dit jaar, biedt het bedrijf lokale adverteerders verspreid over de hele wereld toegang tot een online bibliotheek met kant-en-klare commercials van hoge kwaliteit voor televisie, internet en narrowcastingnetwerken. Tegen lage kosten kopen klanten het recht om een commercial te gebruiken met de mate van exclusiviteit die bij hun budget past. Een plaatselijk bedrijf in Noord-Holland bijvoorbeeld, kan het exclusieve recht kopen op het gebruik van een commercial alleen in die regio of in een bepaalde stad. Dit kost slechts 500 euro, hetgeen het bedrijf een aanzienlijke besparing op de advertentiekosten oplevert. Vandaag kondigt Spotzer ook aan een investering te hebben ontvangen ter waarde van 10 miljoen euro van Sierra Ventures en European Directories, waar De Telefoongids deel van uitmaakt. In ReclameWeek 48 lees je het interview met CEO Andrew Klein, waarin hij de plannen van Spotzer verder uit de doeken doet.

Media

Marketing

Economisch