Springbok versterkt JoeLabs in Zuid-Afrika met digitale knowhow
Springbok en Joe Public slaan de handen ineen in Zuid-Afrika. Het creatieve bureau uit België gaat een intercontinentale samenwerking aan om JoeLabs - de digitale studio van Joe Public Zuid-Afrika - verder uit te bouwen en te innoveren.
De samenwerking versterkt het creatieve en digitale aanbod voor klanten door het samenbrengen van de uiteenlopende expertise in CRM, e-mailmarketing, advertentie-automatisering, Salesforce, data-analyse, softwareontwikkeling en SEO.
"De kruisbestuiving is tekenend voor beide bedrijven: we brengen het beste van Europa en het beste van Afrika samen om een krachtpatser van innovatie en creativiteit te creëren," zegt Gareth Leck, Group CEO van Joe Public. “Met de verdere uitbouw van JoeLabs zijn we klaar om innovatieve oplossingen te leveren die onze klanten nog meer ‘die edge’ geven waarvoor ze bij ons aankloppen. Deze joint venture is een nieuw hoofdstuk in het verder versterken van onze digitale capaciteiten. Helemaal in lijn met onze missie om onze mensen en onze klanten te laten groeien door de kracht van creativiteit.”
"We zijn enorm enthousiast om samen te werken met JoeLabs bij Joe Public," zegt Sammy Colson, CEO van Springbok. “Door gebruik te maken van onze complementaire vaardigheden en middelen, zijn we ervan overtuigd dat we ons digitale aanbod kunnen verbeteren. Bovendien maakt een onderneming met uiteenlopende culturele, sociale en maatschappelijke horizonten onze ideeën nog beter en frisser. Zo kunnen we ook nieuwe kansen creëren op de Nederlandse en Belgische markt.”
Dit unieke Europees-Afrikaanse partnerschap wil expliciet een cultuur van samenwerking en groei bevorderen. Hiervoor bundelen Vasilios Varfis en Mia Roets van JoeLabs de krachten samen met Bas Vrijsen van Springbok.