Stimorol-olifant verovert RTL

29-08-2008 (10:00) - Bureaus

Stimorol heeft Senses geïntroduceerd. Stimorol Senses is de eerste zachte kauwgom in een onderscheidende premium verpakking en is verkrijgbaar in de smaken Tropical Twist en Peppermint Twist. Om de attentiewaarde van de commercial te verhogen, zet Cadbury idents in bij RTL 4 tijdens het eerste deel van de Senses tv-commercial campagne. Achterliggende gedachte is dat de spot sneller wordt herkend en herinnerd op deze manier. De vormgeving van RTL 4 loopt over in de tv-commercial van Senses. De gele olifant, die een centrale rol speelt in het spotje, schuift het RTL 4-logo uit beeld en trekt de commercial in beeld. De commercial vertelt het verhaal van een ware Senses ervaring; een surprisingly original escape from reality. Een aantrekkelijke dame wacht in de regen op haar bus, wanneer ze een Senses Tropical Twist aangeboden krijgt van een onbekende man. Ze wordt vervolgens meegenomen door een gele olifant, voor een avontuurlijke rit door een tropische wereld. Uiteindelijk wordt ze afgezet op haar plek van bestemming en neemt afscheid van de onbekende.

Opdrachtgever: Cadbury Nederland, Anke Penninx/Hanneke Berghoef
Account: RTL Nederland, Aafje de Laat
Creatie: RTL Nederland, Bernard Coops

Media

Marketing

Economisch