TBWA op Heineken.nl

06-10-2009 (07:50) - Bureaus

Heineken Nederland is een multimediale  campagne gestart om bezoekers én leden te werven voor haar vernieuwde site Heineken.nl. De entertainmentsite werd deze zomer geïntroduceerd en is inmiddels nog beter aangepast op de behoefte van liefhebbers van uitgaan, muziek en sport. Aanjager van de campagne is de tv-commercial met tag on.

 

In de spot zien we twee mannen, die heel graag naar een popconcert willen, maar helaas is deze uitverkocht. Vermomd als speaker doen ze alsnog een poging en dit loopt uiteraard niet goed af….  Hadden ze op Heineken.nl gekeken dan hadden zenog makkelijk aan tickets kunnen komen en bovendien kunnen kiezen voor unieke privileges en vele extra’s.

 

Naast de tv-spot wordt het publiek via bannering attent gemaakt op diverse aanbiedingen, die via Heineken.nl verkrijgbaar zijn. Er komen tevens advertenties in de diverse NL-stadsmagazines om de voordelen van Heineken.nl onder de aandacht te brengen.

 

Bureau: TBWA\NEBOKO

Concept: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande

Regie: Jonathan Herman

Klant: Annelotte Palthe, Reinoud Wolff, Herwin van den Berg

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch