The Oval Office en Bureau voor Reuring zijn één

11-01-2022 (12:20) - Bureaus

Wat een half jaar geleden werd aangekondigd is nu een feit: het Bureau voor Reuring en The Oval Office zijn vanaf 1 januari één bureau. Voortaan gaan ze samen verder onder de naam 'The Oval Office'. Maar het blijft natuurlijk een bureau met reuring.

Bureau voor Reuring en The Oval Office vormen door het bundelen van hun krachten het sterkste 'experience-driven communicatiebureau' van Nederland. De groei zit hem niet enkel in het volume, maar vooral in de nieuwe visie: het bureau dat écht verbindt via de kracht van empathie. Het nu dertig koppige team verenigt alle expertise die vandaag van een full-service communicatiebureau kan worden verwacht: een mix van live, digital, content, social en media. Door samen op te trekken wordt de schaal aanzienlijk vergroot. Bovendien wordt niet alleen in Nederland, maar via de buitenlandse kantoren in België en Frankrijk hetzelfde sterke werk geleverd, zonder dat taal- en cultuurgrenzen een hindernis vormen.
 

Events en activaties

Het bureau onderscheidt zich door events en activaties centraal te stellen in haar campagnes en streeft naar échte verbinding tussen merken en hun publiek. Merken als Randstad, Google, Bol.com, Nintendo, NN en Snapchat weten al jaren hun weg naar hen te vinden. Niet per toeval zijn het allemaal merken die volop in beweging zijn en steeds een stapje voor op de markt. Het bureau kan dit type klanten nu nog beter van service van dienst zijn dankzij een bredere expertise, haar internationale netwerk en de unieke methodologie gebaseerd op de kracht van empathie.

In Nederland wordt de functie van Managing Director sinds november ingevuld door Nicolette Vink, voormalig Head of Productions bij IDTV+. Nicolette kan daarbij rekenen op een sterk Management Team; drie vrouwen die elk al jaren vaste waarden vormen in beide bureaus : Lotte Barends, Lot Aler-Verbij en Patricia Vergeer.
 
Bureau voor Reuring oprichter Christine van Dalen neemt in de nieuwe organisatie de functie van Chief Knowledge Officer op zich. Een ongebruikelijke titel die staat voor een cruciale functie: "In 15 jaar Reuring maken heb ik me omringd met creatieve geesten en slimme types met het hart op de juiste plek. Met mooi werk en sterke relaties als resultaat. Nu is dat team twee keer zo groot geworden en bespeelt het ‘t internationale toneel. Ik mag de Officers de volgende fase in helpen en ik ben er beretrots op!"
 
Sinds september huist het hele team in het kantoor in de Diamantfabriek aan de Tolstraat, hartje Amsterdam.

Media

Marketing

Economisch