THEY werkt voor Ministerie van Sociale Zaken

16-05-2011 (09:38) - Bureaus

THEY heeft een nieuwe campagne gelanceerd voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De campagne is erop gericht mensen te stimuleren passend werk te vinden, door aandacht te vragen voor Talentenvertaler.nl. Dit is een online tool die gebruikt kan worden om geschikte beroepen te vinden bij talent. De tool dient als ondersteuning en kan met mogelijkheden komen waar men zelf misschien nooit aan gedacht had.

De campagne bouwt voort op het ‘IkKan--campagne platform en tone-of-voice die THEY de laatste 3 jaar heeft uitgerold. Het platform heeft als doel mensen te helpen zich te richten op wat ze wel kunnen, in plaats van wat ze niet kunnen, en om daarmee persoonlijk initiatief en werkgelegenheid te stimuleren.

Naast het creëren van de nieuwe Postbus 51-mediacampagne, heeft THEY ook het oorspronkelijk door hen gecreëerde concept voor de Talentenvertaler een frisse update gegeven. De campagne visualiseert hoe de tool werkt door de website in levensecht formaat uit te beelden. Men ziet een man een machine instappen (de Talentenvertaler) en na een aantal analyses komt hij aan de andere kant te voorschijn, compleet met een aantal beroepsvoorstellen.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch