Thomas Cook, Vrij Uit en Neckermann Reizen kiezen voor ZIGT

05-10-2011 (08:36) - Bureaus

Thomas Cook Nederland heeft na een bureauoriëntatie besloten haar mediabelangen voor de merken Vrij Uit, Neckermann Reizen en Thomas Cook onder te brengen bij mediabureau ZIGT. ZIGT wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning, -inkoop en optimalisatie van campagnes voor de drie merken. De betrokken cultuur, transparante werkwijze en professionele aanpak zijn voor Thomas Cook redenen geweest om voor ZIGT te kiezen, aldus PR & Communicatiespecialist Hanita van der Meer van Thomas Cook. De eerste campagnes zullen dit najaar nog te zien zijn. 

Thomas Cook Nederland is één van de grootste reisorganisaties in Nederland. Tot de organisatie behoren de touroperators Neckermann en Vrij Uit en het retailmerk Thomas Cook Travel Shops. Jaarlijks verzorgt Thomas Cook Nederland voor ruim 1 miljoen Nederlanders de vakantie. In totaal werken er zo'n 750 medewerkers bij Thomas Cook Nederland, waarvan zo'n 450 medewerkers werkzaam zijn op de 120 Travel Shops verspreid over heel Nederland.   

Thomas Cook Nederland is onderdeel van Thomas Cook Group plc. die met een omzet van 12 miljard euro, beursgenoteerd is in Londen. Ieder jaar kiezen meer dan 19 miljoen mensen ervoor om met Thomas Cook Group plc. te reizen. De Thomas Cook Group met wereldwijd meer dan 33.000 medewerkers en een vloot van 97 vliegtuigen, is de tweede reisorganisatie in Europa en de derde in de wereld. 


Media

Marketing

Economisch