TOT PR & Communications verder als The Finest
TOT PR & Communications heeft een nieuwe naam. Vanaf 1 maart gaat het verder als The Finest. Met de herpositionering zet het Rotterdamse pr-bureau in op het zichtbaar maker van feelgood-brands.
Met de slogan 'Growing the finest brands', maakt het creatief PR-bureau impactvolle campagnes voor feelgood-brands en -organisaties. Eigenaresse Anouk Heida legt uit: ‘We willen werken voor fijne merken met positieve intenties. Merken die het leven van veel mensen nét even wat fijner maken. In ons geval gaat dat vaak over partijen met het werkwoord genieten in hun DNA. Van food en drinks tot lifestyle.’
Meer dan wijn
Voorheen hield TOT PR & Communications zich voornamelijk bezig met pr voor de wijnbranche, maar inmiddels telt het bureau steeds meer food- en lifestyle-consumer brands. Het niche bureau werkt voor nationale en internationale klanten, waaronder consumerbrands Brinkers, Yespers, Kalverliefde, Don Papa Rum, Undurraga en Leffe. Maar ook doet het bureau de promotie van regio’s Elzas en Rueda, Visit Antwerpen, en Visit Oostende.