Trio ziet brood in Buro Brood
14-11-2011 (08:44) - Bureaus
Rob van Baars, Flip Appels en Marcel Aalders ervaren dagelijks dat veel organisaties vooral zijn gericht op kostenbeheersing, procesoptimalisatie en kpi’s voor hun medewerkers. Dát terwijl zij de ontwikkeling van nieuwe klantwaarde vergeten. Daar komt bij dat in diezelfde organisaties de afdelingen sales, marketing & communicatie en HRM nauwelijks met elkaar samenwerken en eilandjes vormen. Tijd om hier wat aan te doen.
Samen hebben de oprichters van Buro Brood ruim zestig jaar ervaring op de gebieden sales, marketing, communicatie, productontwikkeling en de ontwikkeling van medewerkersgedrag. De behoefte in de markt naar een samenhangende visie op (en aanpak van) deze deelgebieden, maakt dat de oprichters van Buro Brood hebben besloten de handen ineen te slaan.
De naam Brood staat voor de elementaire authenticiteit van het brood dat we eten, maar ook dagelijks willen verdienen. Brood op de plank is waar het meer dan ooit om draait in tijdens van crises. Hiervoor moeten we terug naar de basis van marketing, het toevoegen van concrete waarde aan klanten en het leveren van resultaat. Juist in de huidige tijdsgeest is de uitdaging om een unieke en onderscheidende propositie te bieden bijzonder relevant.
De ondertitel van Buro Brood, ‘klantrelaties van waarde’, staat voor de overtuiging dat we niet primair in producten en diensten denken, maar beginnen bij een duurzame relatie die klant en aanbieder aan willen gaan.