Truvo kiest Prins Walvisch

25-09-2007 (10:08) - Bureaus

Truvo Nederland, de nieuwe bedrijfsnaam voor Gouden Gids en uitgever van ondermeer de Gouden Gids en Nationaletelefoongids.nl, heeft een nieuw reclamebureau aangesteld. De afgelopen maanden streden drie bureaus om het account. Uiteindelijk is gekozen voor Prins Walvisch/the Netforce. Prins Walvisch gaat in nauwe samenwerking met de opdrachtgever werken aan een nieuwe communicatiestrategie. Na een periode van ruim acht jaar zijn de wegen tussen het voormalige bureau Van Walbeek Etcetera en Gouden Gids gescheiden.

‘De langdurige samenwerking met van Walbeek Etcetera is op natuurlijke wijze tot een eind gekomen. Door ondermeer de internationale rebranding van het moederbedrijf World Directories naar Truvo en daarmee de rebranding van Gouden Gids BV naar Truvo Nederland BV onstond de behoefte aan een nieuw creatief impuls. Daarbij is bewust gekozen voor een ‘klein’ bureau met veel ervaring’, aldus Richard Flipse, Manager Marketing & Sales Communications van Truvo Nederland.

Media

Marketing

Economisch