Ubachs en Robijn wassen met Klok
02-11-2007 (10:55) - Bureaus
Hans Klok speelt de hoofdrol in de nieuwe reclame van Robijn. Hij laat in de commercial zien hoe hij de zwarte broeken en shirts voor zijn optredens mooi houdt. Ook vertelt de populaire illusionist waarom het in zijn beroep zo belangrijk is dat zwart écht zwart is. De nieuwste commercial is van Black Velvet; Robijn Black Velvet bevat nu een vezelconditioner, waardoor zwarte kleding nog langer mooi zwart blijft. Hans Klok is in de commercials ‘Robijn doet de was bij…’ de opvolger van onder andere Leco van Zadelhoff, Jules Deelder en Yvon Jaspers. Zwart kan bij een illusionist al snel grijs lijken door de vele lichten die op het podium schijnen en het diepzwarte decor.Het idee voor de reclame is bedacht door het reclamebureau UbachsWisbrun/JWT en geproduceerd door Outcast Pictures.’Hans Klok is naast zijn succesvolle illusionistenbestaan bij veel mensen ook bekend om zijn karakteristieke uiterlijk. Hans valt op doordat hij er altijd tip top uitziet. Hans draagt mooie zwarte kleding tijdens zijn optredens. Voor een illusionist is het van groot belang dat zwart zwart is, omdat anders alle geheimen van de show zichtbaar zijn voor het publiek. Vandaar dat hij de perfecte vertegenwoordiger van ons product is’, aldus Hanneke van de Giessen van Robijn.