UbachsWisbrun/JWT doet Etos

07-12-2007 (10:37) - Bureaus

Gisteren lanceerde Etos de campagne ‘Op je voordeligst’, waarin de drogisterijketen haar nieuwe merkpositionering introduceert. Met de nieuwe campagne wil Etos laten zien waar zij voor staat: een drogist voor iedereen met een uitgebreid, scherp geprijsd assortiment. Als onderdeel van de nieuwe merkpositionering implementeert Etos ook een nieuwe visuele identiteit met een aangepast logo. Aanleiding voor de nieuwe positionering is een kleinschalig consumentenonderzoek dat Etos eerder dit jaar uitvoerde. De belangrijkste conclusie uit dit onderzoek is dat consumenten vandaag de dag meer op zoek zijn naar een levendige drogist die niet alleen functioneel, maar ook aantrekkelijk is. Etos wil niet alleen aanbieder zijn van verzorgingsproducten, maar ook een échte drogist zijn. Johan Westerbeek, commercieel directeur van Etos zegt: ‘Drogist zijn betekent voor ons een persoonlijke benadering. Wij willen kwaliteit en deskundigheid bieden, maar wel tegen een scherpe prijs.’ UbachsWisbrun/JWT deed de nieuwe merkpositionering.

Media

Marketing

Economisch